ABANS QUE ARRIBI L’ALEMANY



L´Alzheimer, paraula maleïda, malaltia que anul·la a qui la pateix i enfonsa als familiars que envolten al malalt, és tractada en “Abans que arribi l´alemany” des del punt de vista de la malalta en el moment que és diagnosticada. Però no en clau de drama i por pels efectes que comporta la pèrdua de memòria i consciència del jo, si no que Marta Barceló, l’autora, ens planteja una visió molt més pragmàtica: “qui és el que sempre he volgut i vull fer, amb tota la determinació, abans que el meu cap, el meu cos i les meves forces no m’ho permetin?” La protagonista, la Júlia, fa un llistat de coses a fer, ara que és conscient, amb la serenor del que sap que se sentirà millor després de fer-les encara que no sigui compresa pel seu voltant o per la societat.En aquest camí es troba amb diferents interlocutors que estén representats tots ells per Siscu Ruiz, un mateix actor per a una infinitat de personatges.

Entrades: 10€
🎟️ Compra la teva entrada al web de Sala Padró: https://salapadro.org/.../abans-que-arribi-lalemany-de.../

Entrades populars